Πίστη (Το δέντρο του Άραϋ #2)

Συγγραφέας: Μανώλης Σιμιτσάκης  
Εκδόσεις: Λυκόφως
Κατηγορίες: fantasy
Βαθμολογία: 7,5/10

Μα πόση φαντασία μπορεί να διαθέτει ένας άνθρωπος; Πραγματικά έχω εκπλαγεί! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Προσοχή: η κριτική περιέχει spoilers για το πρώτο βιβλίο.

Στο δεύτερο βιβλίο ακολουθούμε τον αγαπημένο της Μαρίας, τον Γιώργο, ο οποίος έχει αποφασίσει να πάει να τη βρει στο Βίλβετ. Όμως αυτά που θα αντικρίσει εκεί, δεν είναι όπως του τα περιέγραψε η Μαρία. Όλοι οι κάτοικοι του Βίλβετ έχουν πετρώσει! 
Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής του, θα γνωρίσει τον Ιχώρ, ένα πολύ ιδιαίτερο πλάσμα, το οποίο είναι επίσης σε αναζήτηση της αγαπημένης του, Ηλιοστάλαχτης. Μαζί θα προσπαθήσουν να λύσουν το μυστήριο του που κρατάει ο Νταμιάνο τις αγαπημένες τους και πως εκμεταλλεύεται ολόκληρο το Σέρετον και τους κατοίκους του.

Μου αρέσει το γεγονός ότι οι δυνάμεις των χαρακτήρων εξελίσσονται αργά και με αρκετή εξάσκηση. Κανένας χαρακτήρας δεν είναι παντοδύναμος και όλοι έχουν τα ελλατώματά τους. Επίσης μου αρέσουν οι απόψεις του συγγραφέα περί θρησκειών.
Η αλήθεια είναι ότι κάποιες φορές ένιωθα ότι έτσι και έλεγε άλλη μια φορά ο Γιώργος πόσο υπέροχη είναι η Μαρία, θα του ξερίζωνα το Πιστίο με τα ίδια μου τα χέρια. Αλλά αυτό είναι δικό μου πρόβλημα επειδή δεν τα πάω καλά με τα love stories. 

Το δεύτερο βιβλίο μου έδωσε απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα και μου δημιούργησε μερικά ακόμα. Εντυπωσιάστηκα από τους κόσμους που έχει δημιουργήσει ο συγγραφέας και από τις ιδέες του. Και τι τέλος ήταν αυτό;;;;

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started